Van alles gedaan! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Thirza Oude Weernink - WaarBenJij.nu Van alles gedaan! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Thirza Oude Weernink - WaarBenJij.nu

Van alles gedaan!

Door: thirza

Blijf op de hoogte en volg Thirza

22 April 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai


Hallo allemaal,

wat leuk om al jullie reacties te lezen vind ik echt super!

We hebben deze week allemaal in de verschillende winkels gestaan. Het is wel erg rustig in de winkels en dat is wel even wennen.

Maar we moeten vannacht om drie uur uit ons bed om te werken aan een groter project super leuk om een keertje mee te maken dus!
Verder hebben we lekker aan het zwembad op ons dak gelegen en super! En ben al een beetje rood op mijn armen! Omdat we overdag gewoon binnen staan moeten we de dag dat we vrij zijn dus extra goed insmeren met zonnebrand.

Ook zijn Sarissa en ik na de bios geweest na de film Hunger games echt een super mooie film! We zaten op het puntje van onze stoel hahah! We gaan zeker nog een keer na de bios! Was gezellig!

Wij zijn vandaag op onze vrij dag nog naar de Dubai mall geweest met de metro! De Dubai mall was heel erg groot we zijn vandaag alleen maar naar het aquarium geweest echt super mooi! En de mall is zo groot en luxe! Dus het was moeilijk om de weg terug te vinden en we zijn aan de verkeerde kant van de mall er uit gegaan dus moesten we maar even een klein rondje lopen langs het hoogste gebouw! (zeker wel een uur over gedaan!) Haha met zere voeten dus in de metro weer lekker na ons hotel.

Vannacht worden we dus om drie uur opgehaald! Ik hou jullie op de hoogte van hoe het gaat en wat ik allemaal doe!

Veel liefs!

  • 23 April 2012 - 17:19

    Gerdien:

    He meis,
    Super leuk dat je het zo naar je zin hebt daarow! Zorg dat t zo blijft! Dus... geniet ervan na het werk!!!
    Groetjes uit Daarlerveen

  • 23 April 2012 - 18:00

    Mirthe:

    Ha Thirza

    Nou volgens mij bevalt het je daar wel ofniet? :)
    Is dat het aquarium waar je het over had? =)

    Geniet er nog van!

    Liefs

  • 23 April 2012 - 18:06

    Laura:

    Hee thir,,
    Ook leuk om te lezen! Je vermaakt je wel zo te lezen:-) veel plz:-)

  • 23 April 2012 - 18:20

    Marielle :

    Hey Thirza:)

    Zo te lezen en te zien vermaken jullie je prima daar in Dubai!

    En wat leuk dat jullie mee zijn geweest naar een groot project!
    Heel veel succes en plezier daar in Dubai. We blijven jullie volgen!

    Liefs Marielle

  • 23 April 2012 - 20:24

    Wim En Herna:

    mooie ervaring erbij
    gr

  • 25 April 2012 - 09:42

    Angelica En Cees:

    Ik kom er aan! Wat gaaf! Wat leuk voor je en jullie dat je het zo goed hebt daar! Dat vind ik fijn om te lezen. Het lijkt mij een mooi en warm land dus komen wij ook. Zijn dr nog mooie mannen daar! Want dan kom ik zeker bij je! Maar volgens mij zijn ze te klein! Hoeveel kamelen kan ik voor Angelica krijgen? Veel plezier en groeten. xxx

  • 26 April 2012 - 04:31

    Anouk:

    Hee thir!
    Zo te lezen vermaak jij je wel,
    heel veel plezier in Dubai & geniet er van het mooie weer daar.
    Hier is het alleen nog maar regen in Melbourne.. :(
    Geniet er van!
    xx
    Anouk

  • 26 April 2012 - 21:20

    Pien Kramer:



    Hoi Thirza, ik heb je site weer gevonden, per ongeluk hele mailbox geleegd Leuke foto,s en leuke verhalen! Fijn kan ik jullie lekker een beetje in de gaten houden! Hier alles goed, praktijkexamens weer achter de rug, het is erg mooi geworden, jammer dat jullie het niet kunnen zien, we hebben wel een mooie cd met foto's! Geniet er lekker van en doe Ernst de groetjes!!


  • 29 April 2012 - 13:08

    Harry En Rianne:

    ik zie het al Thirza het gaat helemaal goed komen met jou in Dubai!!

  • 29 April 2012 - 20:55

    Daantje:

    Hè thirza, wat maak je allemaal leuke dingen mee!! Probeer t elke keer wel te lezen!! Veel plezier nog!!
    Liefs Daan en een knuffel van de boys!!

  • 01 Mei 2012 - 21:16

    Mirthe En Erik:

    Hoi hoi!
    Leuk om je berichten te lezen. Wat een ontzettend gave ervaring! Geniet ervan!

    groetjes!

  • 01 Mei 2012 - 21:17

    Mirthe En Erik:

    Hoi hoi!
    Leuk om je berichten te lezen. Wat een ontzettend gave ervaring! Geniet ervan!

    groetjes!

  • 23 Mei 2012 - 07:54

    M.oude Weernink:

    Hi Thiza ,wat is dat voor film Hunger games ? Ik ben a/h werk ,en kan maar kort iets schrijven, ik ga zo op huisbezoek in het azielz.centrum ,verder is het hier ook bloedjewarm ...hou je haaks en geniet van alles ,,,,,liefs TAAAANTE M.Dikke smakkerd

  • 31 Mei 2012 - 17:26

    Ingrid:

    Ha thirza, zo te zien en te horen heb je het nog prima naar je zin. Hier in fleringen is alles oke . Wij hopen dat je nog een leuke tijd hebt samen met je vriendinnen. Veel liefs van evert,ingrid,liza enlars.......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

dubai

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2012

Het zit er bijna op!

03 Juli 2012

Hatta mountain safari

01 Juli 2012

bustour!

23 Juni 2012

Arabia’s Wildlife Centre

08 Juni 2012

Achter een rat aan gevangen!
Thirza

Actief sinds 28 Maart 2012
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 14679

Voorgaande reizen:

14 April 2012 - 12 Juli 2012

dubai

Landen bezocht: