bustour! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Thirza Oude Weernink - WaarBenJij.nu bustour! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Thirza Oude Weernink - WaarBenJij.nu

bustour!

Door: thirza

Blijf op de hoogte en volg Thirza

01 Juli 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hallo allemaal!

Vandaag hebben we een bustour rond Dubai gedaan was echt super leuk! We zaten bovenin in de bus zodat we mooie foto’s konden maken van de stad! Daarna zijn we naar een heel leuke souk geweest dat dicht aan de rand van de creek ligt. Daar werden allemaal sjaals om ons heen gegooid om van alles en nog wat te verkopen, dat was heel irritant. Maar er waren hele leuke winkeltjes en ik heb leuke dingen voor thuis gekocht! Een heel leuk kein aladdin lampje!

Toen moesten we met een heel leuk houten bootje over de creek varen naar de overkant! Was heel leuk! We hadden het toen zo warm dat we ergens wat zijn gaan drinken en daarna opzoek naar de opstap plaats van de bustour voor de volgende stop. Maar geen idee waar we die konden vinden.. heel lang in de warme zon gestaan! ahah dus toen de bus er was gelijk naar achteren voor de airco zitten!

Daarna zijn we door gegaan naar een hele mooie andere souk waar ook zat leuke dingen te kopen waren.. na dat we waren uitgeshopt zijn we naar de palm gegaan! En aan het eind naar atlantis waar een heel mooi aquarium zit! Met allemaal hele schattige kleine visjes maar ook hele grote! Dit was onze laatste stop en de dag zat er ook al weer op!

De fonteinen show heb ik ook al gezien, dat is heeeel mooi! Het duurt niet lang maar echt super om een keer te zien! Morgen gaan we lekker na het strand en dan dinsdag staat de hatta mountain safarie geplant! Gaan we naar hatta met een jeep de bergen in!

• 01 Juli 2012 - 19:15

Pien Kramer:

Mooi om te lezen Thirza, wat lekker dat jullie de tijd hebben om van alles te bekijken! Wanneer vliegen jullie terug?
    Lieve groetjes,
    Pien

• 01 Juli 2012 - 20:33

Wim En Herna:

mooi hoor groetjes aan de rest

• 02 Juli 2012 - 09:20

Moudeweernink:

hoi thirza vlg mij gaat het wel goedmet jou ,de safari in de bergen lijkt mij erg leuk/boeiend en WArm... water mee he /misschien zie je daar nog bedoeiien ..kamelen en weet ik wat ..maak er wat van ..GENIET !! gt ,liefs Marianne

• 02 Juli 2012 - 10:15

Mam:

Ha Thirza wat super allemaal!!
    wat heerlijk dat je nu vrij bent en nog leuke dingen kunt doen !
    die safari wat jullie gaan doen lijkt mij ook wel spannend!
    pas maar op dat je niet alles gaat aaien !!
    anders kom je misschien wel met een paar vingers minder thuis haha!!
    nog heel veeeel plezier en geniet!! tot snel!!
    Dikke kus pap en mam

• 03 Juli 2012 - 17:30

Maureen:

Ha meid,

het was een tijdje geleden dat ik er weer wat op had gezet. Maar heb ook ff je andere verslagen gelezen. Ik heb ook nog even wat onder je reisverslag van de rat gezet. haha.

Maar gaaf dat je nu lekker tijd hebt voor jezelf! Hoe was de laatste stagedag en het eten bij Ernst? Leuk afgesloten? En ik las in je vorige reisverslag dat je heel wat van plan bent deze week. Heerlijk.

Heel veel plezier nog en lekker genieten van het weer, want ik zie dat het heerlijk is daar. Lekker alle dingen bekijken en bezoeken die je wilt, leuk.

Tot snel (leuk om te zeggen, hahah)
    Liefs Maureen