Hatta mountain safari - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Thirza Oude Weernink - WaarBenJij.nu Hatta mountain safari - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Thirza Oude Weernink - WaarBenJij.nu

Hatta mountain safari

Door: thirza

Blijf op de hoogte en volg Thirza

03 Juli 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag hebben wij de hatta mountain safari gedaan! Was echt heel mooi om 9 uur werden we door jeep opgehaald bij het hotel.

We zijn toen richting het plaatsje hatta gereden, daar zijn de mooi bergen. Toen we in Hatta binnen kwamen was daar een heel mooi oud soort museum, dat gaf een goede indruk hoe ze vroeger hier leefden. De mensen daar maakte vroeger alleen maar muziek en zorgde voor hun mensen. Ze hadden een dorpje na gebouwd met allemaal hele leuke huisjes. Een huisje was voor het drogen van dadels wat van de palmbomen af valt. En het andere huisje was een slaapkamer of een muziek huisje. Dit was heel erg leuk om te zien.

Daarna gingen we de bergen in, eigenlijk zitten we in de verkeerde periode omdat er nu niet veel water was. Maar ik vond het nu ook nog erg mooi! De jeep ging van de ene naar de andere plek en dat was een hoop geschommel! Het is daar heel erg stijl en hoog! Daarom heeft hij eerst ook wat lucht uit de banden gelaten zodat de auto meer grip heeft, dat was ook wel nodig daar! Het was super warm! En je kunt daar heel moeilijk schaduw vinden.. heel af en toe kwam je daar een klein plasje water tegen met een paar visjes er in. We hebben een hele leuke dag gehad!

Het is heel mooi dat we eerst met de bus tour de hele stad van Dubai hebben gezien en vandaag de bergen! En als laatst is volgende week de woestijn safari! Zo zien we elke keer weer een ander deel van Dubai!

Morgen gaan we samen met ernst naar de opslag van shakespeare en gaan we leuke dingetjes verzamelen voor ons verslag van school! En donderdag gaan we naar het mooie atlantis waterpark! Daar kijk ik ook erg na uit! Er moet daar een glijbaan zijn wat onder het aquarium door gaat!

Liefs thirza!

• 04 Juli 2012 - 11:13

Mam :

Ha Thirza ziet er allemaal mooi uit wat een ervaring allemaal!!
    wel een vermoeide dag denk ik ,maar zo te zien wel de moeite waard! Op naar de volgende tour haha ik hoor het wel hoe dat geweest is!!tot snel mam XXX

• 04 Juli 2012 - 11:49

Gerdien:

Leuk weer hoor!!! En hoe je t ook verteld... super! Nog een hele fijne laatste week daar, lieve groetjes en tot gauw......

• 04 Juli 2012 - 16:21

Mirthe:

Haaa Thirza!
    Hier ook weer is een keer een reactie van mij! ;)

Wat maak je toch veel leuke dingen mee! =) Super om allemaal te lezen!

Nog één weekje ben je alweer terug zie je snel!! Weer gezellig samenwerken!! =)

Xx

• 04 Juli 2012 - 16:53

Bianca Nijland:

Wat een belefenis zo, en mooi dat je dit allemaal kunt doen.
    Groeten uit Albergen

• 05 Juli 2012 - 20:25

Ingrid :

Vul hier je naam in.

• 06 Juli 2012 - 15:19

Moudeweernink:

HOI THIRZ,het is weer vrijdag en ik zie dat je daar deze week niet hebt verveeld ,mooi ,wat je kunt zien /doen en is te betalen moet je doen .ik denk niet dat je daar weer komt ,NOG 1weekje ..en ie bint weer in hoes en denkt dan is dit het nu ? Geniet er nog van ,veulle wil ,en oetkiekn ..toedeloe .liefs Marianne