Het zit er bijna op! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Thirza Oude Weernink - WaarBenJij.nu Het zit er bijna op! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Thirza Oude Weernink - WaarBenJij.nu

Het zit er bijna op!

Door: thirza

Blijf op de hoogte en volg Thirza

10 Juli 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hallo iedereen hier mijn laatste verslag! Woensdag om 1 uur in de nacht vliegen we weer terug naar Nederland!

We hebben ons de afgelopen dagen prima vermaakt! We zijn zondag naar de burj kalifa geweest, helaas was het heel erg stoffig dus konden we niet heel veel zien.! Maar heb toch nog een paar mooie foto’s. Je moet van te voren boeken en het is dus maar gewoon afwachten wat voor weer je hebt!

De dagen daarvoor zijn we naar 2 waterparken geweest! Atlantis was heel mooi en daar was een super steile glijbaan! Was in een piramide vorm en ging zo hard je was met 3 sec. weer beneden! Natuurlijk zijn wij hier ook in geweest! En dan had je wald wadi was ook heel mooi, maar Atlantis was mooier! Daar moest je in een band zitten en ging je een hele grote trechter in en kon je uitkijken op de straat!

Gister hebben we een woestijn safari gedaan! We werden opgehaald om 4 uur bij ons hotel. De jeep ging heel hard door de woestijn! Na een tijdje werden we uitgezet bij een plaats met allemaal tentjes! En daar konden we gratis henna laten zetten. En we hebben allemaal een glaasje gekocht waar hij heel leuk onze naam in zette in het Arabische! Hier hebben we ook kameel gereden!

Vandaag moeten we weer naar omman om een stempel te halen! En gaan we nog langs de flamingo’s! En dan hebben we vanavond een feestje van ferdy! En dan woensdag laatste dingen in pakken en even langs alle winkels om gedag te zeggen! En dan lekker na huis!

Tot snel!

• 10 Juli 2012 - 08:25

P.Boerrigter:

Wat een ontzettend groot strand...

goede reis terug met z'n allen.

Een fijn vakantie gewenst,

Paul Boerrigter

• 10 Juli 2012 - 10:58

Wim En Herna:

we zien jullie graag weer terug

• 10 Juli 2012 - 12:59

Ingrid:

Ha thirza, wij wensen je een goede reis terug en tot gauw. Groetjes van ons.

• 10 Juli 2012 - 15:28

Moudeweernink:

met een poep en ...ben je weer in Nl....heerlijk he ,..een hele goeie vlucht ..hieropan.liefs marianne