Arabia’s Wildlife Centre - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Thirza Oude Weernink - WaarBenJij.nu Arabia’s Wildlife Centre - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Thirza Oude Weernink - WaarBenJij.nu

Arabia’s Wildlife Centre

Door: thirza

Blijf op de hoogte en volg Thirza

23 Juni 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hallo allemaal!

Vandaag Is officieel onze laatste stage week begonnen! We zijn vandaag samen met ernst naar Arabia’s wildlife centre geweest was een hele leuke verassing! Het wildlife centre is een heel mooi park vol met allemaal dieren die in de woestijn leven. En ze proberen ook nog bedreigde diersoorten te helpen en geven mensen zo een goed idee van hoeveel leuke en schattige dieren er in de woestijn leven. Veel meer dan ik had gedacht! We mochten helaas geen foto’s binnen maken omdat als je door het park liep veel dieren zoals vogels over je heen vliegen en al die dieren van heel dicht bij kunt zien.. en die mag je niet storen. Dus om jullie een beetje een idee te geven heb ik er een paar van internet af gehaald.

Een van die hele leuke dieren is een heel schattig muisje die hele lange achterpoten heeft en dan hupst als een kangeroe echt heel schattig. En ook hele mooie vosjes van allemaal verschillende soorten! Je ziet die hier overdag niet omdat het allemaal nacht dieren zijn. Dus in het park hadden ze nacht en dag dan ook omgeruild. Nu was het een beetje schemerig en donker en in de avond doen ze de lampen aan. Zodat wij nu mooi kunnen kijken hoe die dieren bewegen.. en een beetje actief zijn. Ze hadden daar ook hele mooie flamingo’s die veel ruimte hadden en lekker veel water.. ook hadden ze daar twee hele grote struisvogels! Alle dieren lopen daar ook lekker door elkaar heen zoals in de echte woestijn ook gebeurt. Ze hadden het allemaal heel mooi gemaakt.

We zijn nu onze laatste week begonnen en moeten tot donderdag werken! We sluiten donderdag leuk af door lekker bij ernst thuis te eten en dan naar ice age in 3d! lekker gezellig! En dan hebben we twee weken de tijd om Dubai te bezoeken en hebben al een heel lijstje klaar! Zoals de dessert saffarie willen we heel graag doen en ook de mountain saffarie lijkt me super! Natuurlijk willen we ook naar het hoogste gebouw van Dubai: burj khalifa!

Ik heb mijn kaartjes ook weer binnen gekregen! Ze staan allemaal mooi op een rijtje! En angelica ik vind Whoody zo’n leuke naam! Als ik er weer ben kom ik donderdag gelijk kijken naar het kleine hondje!! Haha! Verder vind ik het super dat jullie mij zo op de hoogte houden en ik zie jullie snel weer! En voor oma ga ik mijn best doen om kleine cactussen te vinden.. heb ze hier nog niet gezien maar ik hou het zeker in de gaten!

Veel liefs!

  • 23 Juni 2012 - 19:39

    Gerdien:

    He meis,
    Nou.. jij hebt wel n superdag gehad vandaag of niet dan...al die schattige beestjes.. haha.. je voelde je vast helemaal op je plek!!
    Veel plezier nog in je laatste werkweek daarow, lieve groetjes en... tot gauw!!

  • 23 Juni 2012 - 22:09

    Wim En Herna:

    hoi
    mooi dat je dan toch en paar foto,s van het internet hebt geplukt
    hebben we toch nog een beetje beeld hoe het daar dan is groetjes

  • 24 Juni 2012 - 10:27

    Mam:

    Ha Thirza wat leuk dat park!
    Net iets voor jou met allemaal die dieren!
    Nog een paar weekjes dan ben je weer thuis Heeeerlijk! Maar geniet nu nog maar eerst van jou vrije weken daar ga mooie dingen doen samen !
    lekker genieten nog daar !!
    nog veel plezier en tot heel gauw !!!
    Dikke Kus Pap en Mam!

  • 24 Juni 2012 - 16:36

    P.Boerrigter:

    hallo Thirza,
    ongelofelijk wat je allemaal ziet en meemakkt daar in Dubai, als je op het hoogste gebouw staat, wel even zwaaien naar nederland.

    grt.

    P

  • 25 Juni 2012 - 15:03

    Agnes:

    fijn dat je nu nog 2 weken vakantie hebt om andere dingen tedoen.
    geniet er maar van want als je wist wat voor snetweer we hier hebben kwam je denk ik voorlopig nog niet terug.
    mijn advies neem een dikke trui mee voor de terugreis en stop de zon in de koffer mee voor ons.

  • 26 Juni 2012 - 14:43

    Moudeweernink:

    hoi thirza .zal proberen je verhaal af te drukken en aan oma te laten lezen ..over de cactussen ..oma maakt zich bezorgd of je ze wel door de douane mag meenemen ,,ze is nog bang dat je er problemen mee krijgt,kom je daar niet meer weg ,.cactus , dus alleen uit de winkel !!! Enne Whoody is een SCHATJE ,echt waar ,zo lief klein puppy,om op vretennnn ,en we hebben nu mooi weer gt Liefs Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

dubai

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2012

Het zit er bijna op!

03 Juli 2012

Hatta mountain safari

01 Juli 2012

bustour!

23 Juni 2012

Arabia’s Wildlife Centre

08 Juni 2012

Achter een rat aan gevangen!
Thirza

Actief sinds 28 Maart 2012
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 14668

Voorgaande reizen:

14 April 2012 - 12 Juli 2012

dubai

Landen bezocht: