Eerste dagen in Dubai! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Thirza Oude Weernink - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Dubai! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Thirza Oude Weernink - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Dubai!

Door: thirza

Blijf op de hoogte en volg Thirza

15 April 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hallo allemaal

Gister we zijn aangekomen in dubai..toen we aan kwamen in dubai moesten we nog lang wachten voor de paspoort controle. Toen we dat hadden gedaan gingen we na de uitgan en daar stond ernst ons al op te wachten.

We zijn toen gelijk na ons appartement gegaan wat er heel mooi uit ziet. We hebben 2 slaapkamers met in allebijde slaapkamers een bad, douce en wc en TV! En dan hebben we in de woonkamer ook nog een extra badkamer en nog een grote tv! In ons hotel zit ook een sporzaaltje en een zwembad op het dak! (waar ik snel een foto van zal maken)

De eerste dag hebben we een hele rondleiding gehad door het hele bedrijf. Het is de bedoeling dat we allemaal apart in 1 winkel gaan staan en helpen met aansturen. Een hele verantwoordelijkheid dus.. Ik vind het heel spannend en ga hard mijn best doen!

Jullie horen snel van mij weer!

• 15 April 2012 - 19:59

Car Meila:

Wat super Thirza!

En wat een uitdaging, ieder de verantwoording over een eigen winkel! Dat gaat jullie vast lukken... geniet van alles wat er komen gaat, maar dat komt vast helemaal goed!

Liefs xxxx

• 16 April 2012 - 14:24

Mirthe:

Hoihoi :)

Nou dit klinkt allemaal wel goed! :)
    Je 1e werkdag al gehad?

Nou lekker weer daar? :)

Xx

• 16 April 2012 - 15:54

Gerdien:

he meis, leuke foto's hoor!
    groeties uut doarseveld

• 16 April 2012 - 21:21

Lobke:

Hee thir, zo te horen heb je het wel naar je zin daar! Hopelijk schrijf je snel een nieuw verslag met veel foto's. Xxx lobke

• 18 April 2012 - 13:20

Fam Nijland:

Hallo Thirza.

Hoe is het met je, wat ziet het er allemaal mooi uit. Kun je een beetje wennen dan.
    Seb vraagt of je wel lekker eten krijgt.
    Nou veel plezier dikke kus van ons

• 18 April 2012 - 18:38

Debby:

Eeeeeej thirza!!..,
    hoe gaat die daar?
    super dat we je zo nog ff kunnen volgen enne.. kom maar op met die mooie zonnige foto's haha tis hier namelijk bagger weer en het vriest snachts weer :(..ma goed..

geniet daar nog!
    groetjes! Debby

• 19 April 2012 - 14:02

Jolanda:

Hai lieve Thirza, zo te horen heb je het super voor elkaar daar! Wel veel werken hoor ik , maar jou kennende is dat geen probleem. Heel veel plezier en we volgen je via deze site. liefs, Jolanda, titus, sjoerd, rianne en Jelle

• 19 April 2012 - 18:43

Rishma :

Ha Thirza,

Wat klinkt dat allemaal leuk zeg! Gaaf dat je gewoon in een hotel woont haha. Dat heb je goed voor elkaar.

Heel veel succes en plezier daar!

Liefs Rishma

• 19 April 2012 - 20:10

Maureen:

Ha thirza,

Leuk hoor om wat te lezen. Ben beniewd of ja al begonnen bent, want idd spannend als jullie alleen allemaal in de winkel mogen staan maar wel een uitdaging toch?

Heel veel succes!
    Xx Maureen

• 02 Mei 2012 - 18:53

Chris:

Hi Lieve Thirza,
    Wat een belevenis zeg, zo ver van huis!
    Ik vind jullie maar een stel stoere meiden....
    Heel veel plezier nog daar!!!!

Dikke Knuff
    Van Christel