Het is dan eindelijk zo ver! - Reisverslag uit Geesteren, Nederland van Thirza Oude Weernink - WaarBenJij.nu Het is dan eindelijk zo ver! - Reisverslag uit Geesteren, Nederland van Thirza Oude Weernink - WaarBenJij.nu

Het is dan eindelijk zo ver!

Door: thirza

Blijf op de hoogte en volg Thirza

12 April 2012 | Nederland, Geesteren

Hallo iedereen,

Mijn reis naar Dubai gaat zaterdag echt beginnen. We hebben vandaag de tickets van ernst (begeleider) gekregen.

Het is allemaal begonnen toen ernst voor het eerst na mevr. Kramer belde. Ernst komt uit Nederland en heeft een mooie baan in Dubai gekregen als manager van het bedrijf Shakespeare & co. En hij belde na het AOC om te vragen of leerlingen interesse hadden om naar Dubai te komen en te leren hoe mensen daar omgaan met bloemwerk.

En nu is het dan zo ver! Ik mag samen met Sarissa, Ilse en Renske drie maanden naar Dubai! We vliegen zaterdag 14 april om 14.30. We komen dan om 11 uur aan in Dubai. We krijgen een appartement voor ons vieren, en het appartement zit gelijk een flat naast die van ernst. Op onze eerste dag (zondag) worden we rondgeleid door het grote bedrijf Shakespeare & Co. En als we geluk hebben kunnen we ook nog even naar de Dubai mall.

Jullie horen van mij weer!

• 12 April 2012 - 09:15

Laura:

heel veel plz. en het komt vast goed!

• 12 April 2012 - 18:01

Mariëlle :

Hey Thirza,

Ik wil je heeeeeel veel plezier wensen in Dubai! maak er met z,n 4en wat leuks van en voordat je het weet is het zo weer voorbij!

Geniet ervan!
    We houden elkaar op de hoogte op de waarbenjijnu.

Liefs Mariëlle

• 13 April 2012 - 14:39

Mirthe:

Ha Thirza! =)

Je 1e verhaal en ik had beloofd om overal op te reageren haha! ;)

Heeeeeel veel plezier en tot over 3 maandjes! dan gaan we weer gezellig samenwerken! =) =)

• 15 April 2012 - 14:53

Tessa Oude Weernink:

Heee thirzaa!
    we hebben de site gevonden nogmaals heeeel erg veel plezier !
    xxxxx