Heb ook Kamelen gezien! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Thirza Oude Weernink - WaarBenJij.nu Heb ook Kamelen gezien! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Thirza Oude Weernink - WaarBenJij.nu

Heb ook Kamelen gezien!

Door: thirza

Blijf op de hoogte en volg Thirza

18 Mei 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hallo allemaal!

Weer even een verslagje uit Dubai! Het is hier nou heel erg warm aan het worden.. daar moest ik deze dagen wel even aan wennen en soms last van erge hoofdpijn.

Gelukkig ben ik er nu al meer aan gewent en gaat ook steeds beter. Maar we kunnen hier niet hele dagen op het strand of zwembad gaan liggen want dan verbrand je levendig.

Deze week stond ik in de winkel manzil, op twee donderdagen stond ik alleen in de winkel. Maar dat is helemaal goed gekomen.. ik heb een paar klanten gehad en die waren niet moeilijk.. alleen met het pinapparaat is het soms even lastig. We hebben deze week ook een paar mooie grote boeketten mogen maken en die hebben we dan aan de deur bezorgd in de appartementen dichtbij de winkel. Ze pakken hier de boeketten heel erg mooi in! Met allemaal leuke kleuren en weer verschillende stofjes erg leuk!

Wij zijn ook naar oman geweest om een stempel in ons pasboord te krijgen.. Het was ongeveer 2 uur rijden.. en eerst ga je door een heel mooi woestijn gebied met allemaal los lopende KAMELEN! Die heb ik geprobeerd om op de foto te krijgen en dan rij je door hatta en dan zie je allemaal hele mooie bergen! Over 30 dagen gaan we er weer heen want de stempel is maar 30 dagen geldig! En dan gaan we oman in om dingen te bekijken lekker gezellig! Bij de pasboord controle staan ze daar allemaal streng in pakjes en met geweren er bij.. De kattebak van je auto word ook nog doorzocht.. maar voor de rest viel het erg mee we hoefden geen hoofddoek op gelukkig!


  • 19 Mei 2012 - 16:50

    Mam :

    Ha Thirza, zo krijg je jou paspoort wel vol met al die stempels!!
    wat mooi met die kamelen onderweg!
    Ziet er allemaal mooi uit op de foto''s !
    Wij hebben gisteren Bruiloft gehad van Carly en Niek was een hele mooie dag en gelukkig mooi weer hier!!
    nog heel veel plezier met zijn allen ik spreek je wel weer op Skype of via de mail ! Dikke kus Mam X

  • 20 Mei 2012 - 16:47

    P.Boerrigter:

    Hallo Thyrza,

    leuke foto's en die kamelen zijn volgens miju gekrompen in de zon? of uitgedroogd misschien(zullke kleintjes zie je niet vaak.
    Groet'n aan de rest en heanig an.

    PBO

  • 20 Mei 2012 - 19:28

    Pien Kramer:

    ....nog even een tweede poging, had net een heel berichtje voor jou ingetypt en.....foetsie was die??? mooie verhale weer! Fijn dat jullie daar zo veel mee maken. Ik heb afgelopen week met Ernst gesproken en met de moeder van Renske. Ik werd er helemaal vrolijk van. Vooral toen ik van Ernst hoorde hoe tevreden hij is over de Hollandse dames! Ik zie er naar uit dat jullie in de vakantie met z'n allen komen en vooral dat Ernst dus ook mee komt!!! Wij zijn heel erg trots op jullie dames! Geweldig hoe jullie inzet is, complimenten!!! Geniet ervan samen! Ik blijf jullie volgen! Lieve groeten

  • 21 Mei 2012 - 08:28

    M.oude Weernink:

    Hoi thirza ,ik weet nu hoe ik je kan mailen ,leuk om te lezen hoe het gaat ,ben blij dat je het leuk hebt ,alleen de warmte lijkt mij vreselijk ,blijf i.d schaduw.en zet buiten wat op je hoofd , veel drinken .water en thee.ik zeg maar wat . .heel veel groetjes en werk ze .Marianne

  • 21 Mei 2012 - 12:19

    Maureen:

    Ha Thirza,

    wat leuk om weer wat van je te lezen. En wat gaaf dat je kamelen hebt gezien. Ben je al lekker bruin geworden of is het eerder rood? hahah. Je moet idd dan ook niet zoveel in de zon gaan liggen bah.

    De boeketten zien er ook weer mooi uit, leuk dat je dat allemaal mag doen. En ook alleen in de winkel staan is wel een goed teken, dan beval je wel heel goed en vertrouwd hij je ook! Leuk hoor!

    Hier is het ook erg warm, gisteren en vandaag. Zaterdag weet ik niet, want ik moest in Almelo werken op de Schelfhorst en dan merk je weinig van het weer.

    Deze week wordt het ook erg warm vooral het einde van de week zegt ie 26 graden. Voor mij wel erg leuk heb dan altijd stage en dat is voor de kinderen wel leuk dat ze mooi weer hebben, lekker naar buiten zonder jas! hahah

    Genieten!
    Liefs Maureen

  • 23 Mei 2012 - 20:43

    Yvonne :

    hallo thirza
    fijn dat het goed met je gaat.Ben je nog zo druk? of is er tijd over om te skypen?Het is mooi om jou verhaal te lezen.een hele ervaring doe jij op.Is het niet te heet in de woestijn?en kun je snachts goed slapen?Het is nu woensdag tien uur geweest ik stop ermee slaap lekker en groetjes van hier en van oma en angelica en het is mooi om de foto's te zien.

  • 24 Mei 2012 - 08:18

    Wendy Ter Groot:

    Hoi Thirza,

    Ik denk laat ik je site eens even opzoeken. Maar je hebt het erg naar je zin, zo te lezen, super!
    Geniet er nog lekker van!

  • 02 Juni 2012 - 18:23

    Agnes En Louis:

    we hadden al van alles over jou daar gehoord. heb net ondekt hoe ik alles zelf kon bekijken en lezen. het lijkt mij een super ervaring (jammer dat wij dat vroeger niet konden)geniet er van zoveel mogelijk van, en wij blijven op je volgen op jou site.
    heel veel liefs en groetjes uit borne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

dubai

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2012

Het zit er bijna op!

03 Juli 2012

Hatta mountain safari

01 Juli 2012

bustour!

23 Juni 2012

Arabia’s Wildlife Centre

08 Juni 2012

Achter een rat aan gevangen!
Thirza

Actief sinds 28 Maart 2012
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 14665

Voorgaande reizen:

14 April 2012 - 12 Juli 2012

dubai

Landen bezocht: